Woudenberg 8 - Valleivogels 10

Valleivogels 10

Willem van den Pol (vrije trap)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

12 september 2015 12:30

1e helft Paul, 2e helft Chris

De competitie is goed van start gegaan voor het achtste. Op eigen veld werd opnieuw een 2-0 overwinning geboekt tegen Valleivogels. Twee weken geleden het achtste in de beker en dit keer het tiende elftal.

Het lukte de club niet om voor een scheidsrechter te zorgen. Gelukkig waren het spelers Paul en Chris die de fluit gingen hanteren. Waarvoor dank om toch de wedstrijd te kunnen spelen.

De eerste helft kwam de thuisploeg verschillende keren voor het doel van de tegenstander. De ban werd gebroken door een goede actie van Willem. Hij kon de bal terugleggen op de meegekomen Mark die met rechts trefzeker uithaalde.

Aan de andere kant was er nauwelijks gevaar en bleef Woudenberg in de aanval. Uit een vrije trap van Willem werd de score verdubbeld naar 2-0. Een geplaatste trap om de muur werd perfect in de hoek geschoten.

In de tweede helft bleef de stand ongewijzigd, ook al waren er voldoende mogelijkheden om tot de derde goal te komen. Deze werd overigens wel door Dennis binnen geschoten, maar afgefloten wegens buitenspel.

Daarnaast kwam Valleivogels één keer dicht bij de aansluitingstreffer. Uit een corner werd de bal door doelman Erik gekeerd en werd de nul gehouden.

Volgende week 19 september komt nummer twee DOVO 16 op bezoek. Zij wonnen de eerste wedstrijd met 6-0 van Roda’46 11. De wedstrijd begint om 12:30 uur.