Teamindeling jeugd

1 mei 2021 13:30

Iedereen was reeds gespannen aan het afwachten op de nieuwe teamindelingen, bij deze staan ze allen online!

De afgelopen weken zijn de coordinatoren druk in de weer geweest om alle teams weer zo goed mogelijk samen te stellen. Om dit voor iedereen zo goed mogelijk te doen is er veelvuldig overleg geweest tussen de coordinatoren, trainers & leiders van de huidige en nieuwe teams.  Naast dat er gekeken is naar niveau proberen wij zo goed mogelijk rekening te houden met vriendjes/vriendinnetjes en factoren zoals scholen. Hier komt een zo ideaal mogelijke indeling uit.

In de basis zijn alle indelingen definitief, echter heeft iedereen het recht om zich af te melden tot 1 juni. Het kan dus zo zijn dat er afhankelijk van aanmeldingen en afmeldingen links en rechts nog geschoven moet worden.

Wat jullie ook zullen zien is dat er bij enkele teams nog geen begeleiding bekend is. Als vereniging zijn wij enorm afhankelijk van vrijwilligers, ook voor het verzorgen van trainingen en het begeleiden van teams. Valt het u op dat uw team nog geen trainer heeft en heeft u daar wellicht oren naar, dan horen wij dit uiteraard ontzettend graag. De teams zonder trainer zullen binnenkort samengevoegd worden in een groepsapp, van hier uit zal er verder gecommuniceerd worden.

Voor nu hebben we de komende 2 weken mei vakantie. Iedereen is nog vrij om volgens planning met de oude teams te trainen. Vanaf maandag 17 mei zullen wij starten in de  nieuwe samenstellingen, het daarbij horende trainingsschema zal hier ook op volgen.

Dan nu het belangrijkste, alle teamindelingen voor seizoen 2021-2022:

Jeugd bovenbouw:

JO23

JO19

JO17

JO16

JO15

MO15

JO14

JO13

Jeugd onderbouw:

JO12

MO12

JO11

MO11

JO10

JO9

JO8

Mini's

Mochten er vragen zijn betreft de indeling dan vraag ik u deze centraal te mailen naar [email protected]. Van daar uit zullen we de door u gestelde vragen uitzetten.

Voor nu een fijn weekend en een hele fijne meivakantie, hopelijk tot snel langs de lijn!