Zorg voor mooie feestdagen en steun v.v. Woudenberg!

12 november 2020 20:00

De feestdagen in december komen snel in zicht en daarom hebben we aantal mooie aanbiedingen voor onze leden en sponsoren geselecteerd. Met deze producten hebben niet alleen jullie een mooie aanbieding, ook onze vereniging zal hiervan profiteren. Net als bij veel voetbalverenigingen in Nederland is 2020 voor v.v. Woudenberg een turbulent jaar geweest en staan de inkomsten van v.v. Woudenberg dit jaar flink onder druk, omdat we dit jaar al ruim 5 maanden geen inkomsten hebben vanuit de kantine.

Daarom heeft een aantal vrijwilligers binnen de club een aantal ideeën uitgewerkt die mooie aanbiedingen opleveren voor onze leden en sponsoren! En deze activiteiten genereren tegelijkertijd inkomsten voor de vereniging. Een mooie win-win!!

Een van de ideeën betreft de speciale v.v. Woudenberg December 2020 Party webshop.

Voor deze speciale webshop hebben wij voor jullie, onze leden en sponsoren, een aantal mooie aanbiedingen kunnen regelen die je niet wilt missen in de komende feestmaand! Aanstaande zaterdag 14 november zal onze speciale webshop openen, wij gaan dit op onze website vermelden en u per mail hier verder over informeren.

Salentein wijnen
    We hebben een aantal heerlijke wijnen geselecteerd waar u uit kunt kiezen. Voor uzelf of als cadeau om weg te geven. Om alvast een voorproefje te geven, we hebben een knaller van een aanbieding. Dat is de Elevado witte of rode wijn, alleen te koop per doos van 6 flessen.

Afbeelding1.png

Naast deze aanbieding hebben we ook een aantal andere mooie wijnen, te verkrijgen per losse fles of per doos (nog meer voordeel). Ook hebben we een aantal mooie accessoires voor jullie geselecteerd. Deze zullen vanaf komende zaterdag 14 november te bestellen zijn in onze webshop.

De wijnen zijn op vrijdagavond 18 december van 17.00-20.00 uur af te halen bij Esso Woudenberg aan de Randweg 2. Hier kunt u met de auto langsrijden en wij zetten de wijn voor jullie achterin de auto.

Kerststol & amandelstaaf van Bakkerij Schimmel
    Bij de feestdagen kan een kerststol of een amandelstaaf niet ontbreken op de tafel, voor jezelf of als cadeau voor familie en vrienden. Over de traditie van het maken van een kerststol of amandelstaaf gaan wij u niks vertellen, dat is het geheim van onze lokale bakker Schimmel. Maar wij kunnen u verzekeren dat ze heerlijk zijn! De overheerlijke kersstol en amandelstaaf is te verkrijgen voor € 13,50!

afbeelding2.jpg

Ook de kerststol en amandelstaaf zijn op vrijdag 18 december af te halen bij Esso Woudenberg.

Oliebollen & appelbeignets van Ritmeester
    Voor de echte Woudenberger is een introductie van deze overheerlijke oliebollen en appelbeignets van Ritmeester eigenlijk niet nodig. Een zak van 10 oliebollen is te verkrijgen voor € 8,- en een zak van 5 appelbeignets voor € 6,50.

Op 30 en 31 december zijn de versgebakken oliebollen op ons sportpark af te halen, tijden volgen nog.

afbeelding6.jpeg

VV Woudenberg mondkapje
    Een mondkapje van je eigen vereniging kan in de huidige Coronatijd natuurlijk niet ontbreken. Daarom hebben we dit mooie gepersonaliseerde mondkapje meegenomen met onze aanbiedingen. Een mondkapje is te verkrijgen voor €5,95. Koopt je er 2, dan betaal je slechts €10,-.

afbeelding3.jpg
    VV Woudenberg sjaaltje
    Speciaal voor onze leden hebben we een v.v. Woudenberg sjaaltje laten maken. Dit unieke sjaaltje is een must voor de echte fan van onze vereniging. De sjaal is te verkrijgen voor €15,.

afbeelding4.jpg

Hoe werkt de webshop?
    Net als bij andere webshops bekijk je de aanbiedingen die we speciaal voor jullie bij elkaar hebben gezocht en vul je je boodschappenmandje met de mooie producten. Het proces verloopt uiteraard contactloos en je kunt dus via IDEAL betalen. Je bestelling wordt door ons verzameld en klaargezet.

Tot slot, met deze aanbiedingen willen we deze tijd wat leuker en gezelliger maken en willen we als v.v. Woudenberg ons positieve steentje hieraan bijdragen.

Steun v.v. Woudenberg en profiteer van mooie aanbiedingen!