60 jaar v.v. Woudenberg - Vriendenteams meer dan voetbal alleen

17 februari 2021 0:00

Op 17 augustus 2021 is het 60 jaar geleden dat de v.v. Woudenberg werd opgericht. Vanaf de start van het 60e levensjaar zal er elke maand op de 17e worden teruggekeken naar bijzondere mensen en gebeurtenissen die onze club hebben gemaakt tot wat het nu is.

In deze aflevering belichten we de term Vriendenteams, waarom zijn ze er, wat maakt ze bijzonder en wat voor plaats nemen ze in onze vereniging in.

Elke vereniging dus ook de onze kent ze wel. De elftallen die niet alleen op zaterdag een balletje trappen, op een vaste doordeweekse avond trainen maar ook naast het voetbal er samen op uit trekken.

Ook in de 60 jarige geschiedenis van de v.v. Woudenberg komt dit fenomeen vriendenteam voor. Sommige teams fanatiek en uit op het hoogste doel, kampioen worden in hun competitie, andere teams om twee keer per week lekker met elkaar bezig te zijn en na het trainen en de wedstrijd gezellig samen een drankje te doen.

Het hele verhaal over de vriendenteams vind je hier