Jos = Jarig

9 maart 2021 21:00

Natuurlijk missen wij alle supporters in deze corona tijden. Een leeg sportpark op zaterdag is veel te stil. Maar 1 supporter in het bijzonder wordt enorm gemist.

Bekend in Woudenberg, maar ook ver daarbuiten.  Bij alle clubs in de regio is hij een graag geziene gast. Elke zaterdag mee met het eerste. Zeker ook om het voetballen te kijken, maar het broodje,  soepje en bij thuiswedstrijden een gevulde koek voor de wedstrijd spelen hierbij ook een rol.

Vandaag is hij jarig en bereikt al de respectabele leeftijd van 65 jaar.  Namens de hele club: Van harte gefeliciteerd!

Aangezien het voor Jos lastig is om de anderhalve meter te hanteren is hij al een jaar niet op het voetbalveld geweest.

Wij hopen vanzelfsprekend zo snel mogelijk terug te keren naar het oude normaal.  Jos hoort zeker bij dat oude normaal, zodra het weer kan hopen we hem weer alle zaterdagen langs de velden te zien.

PHOTO-2021-03-09-18-54-35.jpg