Driedorpen Toernooi 2021

12 maart 2021 16:00

Als Corona het toelaat, en daar gaan we vanuit, dan gaan we weer voetballen!

In een unieke samenwerking tussen SV Renswoude, De Valleivogels, VV Scherpenzeel en VV Woudenberg spelen de eerste en tweede elftallen van de voetbalclubs in de periode van zaterdag 29 mei tot en met dinsdag 15 juni ieder uit en thuis 6 derby’s. Op zaterdag 19 juni wordt op Sportpark De Grift in Woudenberg het onderlinge toernooi afgesloten.

De nummers 1 en 4 respectievelijk 2 en 3 van de ranking spelen in halve finales om een plek in de finale. De verliezers spelen om plek 3 en 4. De winnaars gaan spelen om de eerste plek! Uiteraard gaan we ervan uit dat er weer publiek is toegestaan. We zien er naar uit onze supporters weer te verwennen met onvervalste derby’s!!

VVWOUD024_-_Woudenberg_-_Poster_Driedorpen_toernooi_-_420x594mm_def.jpg