UPDATE: KNVB Regiocup

8 juni 2021 22:45

De eerste wedstrijden zijn afgelopen zaterdag weer gespeeld. Naar aanleiding hiervan hebben we doen besluiten om enkele wijzigingen door te voeren.

De reden voor de wijzigingen zijn het niveau verschil tussen verschillende teams in de onderbouw. Hieronder hebben wij de nieuwe indeling uitgewerkt:

• JO8-1: mini toernooi v.v. Scherpenzeel 6 tegen 6, Barcalona
    • JO8-2/3: mini toernooi v.v. Scherpenzeel 4 tegen 4, Atletico Madrid
    • JO9-1: Spelend in de regiocup als JO8-1
    • JO9-2: Spelend in de regiocup als JO8-2
    • JO9-3: Spelend in de regiocup als JO9-3
    • JO9-4: mini toernooi v.v. Scherpenzeel 4 tegen 4, Real Madrid
    • JO10-1: Spelend in de regiocup als JO9-1
    • JO10-2: Spelend in de regiocup als JO10-4
    • JO10-3: Spelend in de regiocup als JO9-2
    • MO11: Spelend in de regiocup als MO10
    • JO11-1: Spelend in de regiocup als JO11-2
    • JO11-2: Spelend in de regiocup als JO11-3
    • MO12: Spelend in de regiocup als JO10-3
    • JO12-1: Spelend in de regiocup als JO12-2. Let op! Nieuwe 12-1 --> team Maarten en Marcel
    • JO12-2: Spelend in de regiocup als JO12-3 Let op! Nieuwe 12-2 --> team Edgar
    • JO13-1: Spelend in de regiocup als JO13-1

Door de verschillende verschuivingen maken we het mogelijk om teams tegen een niveau lager in te delen. Zodoende hopen we iedereen meer op een passend niveau te kunnen laten voetballen. De trainers van de JO8 en JO9 welke een toernooi gaan spelen zijn op de hoogte, zij zullen ook de communicatie richting de ouders hierover doen.

Voor de andere teams raden wij jullie aan de Voetbal.nl app in de gaten te blijven houden. Het valt ons op dat er nog altijd veel geschoven en verandert wordt door de KNVB, let hier dus goed op!

Hopelijk op naar nog een paar mooie en sportieve weekenden!