Woudenberg 1 - Roda '46 1

24 juni 2021 23:45

Aanstaande zaterdag 26 juni speelt ons eerste elftal een oefenwedstrijd tegen Roda '46 uit Leusden. Na bijna 9 maanden is het dan eindelijk zover dat ons eerste elftal weer een wedstrijd tegen een andere vereniging mag spelen!

Dit zal tevens ook gelijk de laatste wedstrijd van dit toch rare seizoen zijn. Maar super dat de mannen nog een wedstrijd kunnen spelen. Daarna is de A-selectie ongeveer 6 weken vrij, alvorens het nieuwe seizoen 2021-2022 zal beginnen.

De wedstrijd begint om 14.30 uur en wordt gespeeld op veld 2 (kunstgrasveld). U bent allen van harte welkom om deze wedstrijd te komen bekijken, uiteraard dient een ieder wel met de Coronamaatregelen in acht te nemen. Dus houdt zoveel mogelijk 1,5 meter afstand rondom het veld, de terrassen of de kantine.

Graag tot zaterdag!