MO15 overtuigend kampioen Regiocup

1 juli 2021 20:00

Met 4 overwinningen, 24 doelpunten voor en slechts 4 tegen, heeft de MO15 de Regiocup gewonnen.

Na de spannende wedstrijd vorige week tegen Hooglanderveen (5-3 winst) stonden ze op de eerste plaats. Tegen Renswoude MO15 moest gisteren minimaal gelijk gespeeld worden om de eerste plaats veilig te stellen. Al na 2 minuten werd de score geopend door een fraai afstandschot. De meiden veroverden snel de ballen en voetbalden de tegenstander helemaal gek. Goed te zien is dat de MO15 zeer fanatiek heeft doorgetraind en daarmee in elke wedstrijd duidelijk beter is en in betere conditie.

Na scores door Kyra, Joyce en Charlotte 2x werd nog voor de rust de 5-0 gemaakt door een schot van ca. 35 meter van Simone.

De tweede helft gingen ze gewoon door en wisten ze nog 3x het net te vinden (scores door Indy en Silje). Renswoude scoorde nog 1 troostgoal.

Na het fluitsignaal werd de overwinning gevierd.