Wij gaan voor een (nog) gezondere kantine! Help je mee?

7 oktober 2021 8:30

Sinds jaar en dag is de Rabobank mede hoofdsponsor van onze jeugd. Afgelopen periode hebben we onze samenwerking weer voor 3 jaar verlengd.

Onderdeel van onze sponsorovereenkomst met de Rabobank is dat wij, naast financiële ondersteuning, ook gebruik mogen maken van een aantal 'experts' op het gebied van maatschappelijke thema's. Ook binnen onze vereniging willen we hier graag gebruik van maken en hebben we voor de twee volgende thema's gekozen; 'Gezonde Sportkantine' en 'Verduurzaming Sportpark'.

Als eerste starten we met de 'Gezonde Sportkantine'. Op dinsdag 26 oktober van 20.00 tot 21.30 uur zouden we graag met een aantal leden en/of vrijwilligers in gesprek gaan over hoe we onze kantine nog gezonder kunnen maken (met speciale aandacht voor onze jeugd).

Lijkt het je leuk om hierover mee te denken, stuur dan een mail naar Esther van den Heuvel; [email protected]

Esther, wij en de Rabobank kijken er naar uit om met jullie tot een goede invulling van dit thema te komen en zien jullie positieve reacties graag tegemoet!

Bestuur vv Woudenberg