Bloemin Schoolvoetbaltoernooi 2024

Gisteren, 24 april 19:15  Vorige week was alweer de 35e editie van het Bloemin Schoolvoetbaltoernooi. Door het slechte weer waren wij helaas genoodzaakt om de spelletjesmiddag voor de groepen 1 en 2 te annuleren. meer »

Teamindelingen seizoen 2024-2025

23 april 10:30  De tweede seizoenshelft is al in volle gang en we gaan zo rustig aan richting het einde van het seizoen.meer »

Batavia '90 1 - Woudenberg 1

19 april 11:00  We naderen het einde van de competitie en het wordt steeds lastiger voor Woudenberg om directe degradatie af te wenden. Afgelopen twee wedstrijden, tegen De Meern en Argon werd maar 1 punt binnen gehaald. Afgelopen zaterdag won de Meern ook nog eens dik van Montfoort en dat betekent, met nog 5 wedstrijden te gaan, dat het gat naar een nacompetitie plek 8 punten is. meer »

Alfred Borgen overleden

15 april 9:00  Afgelopen week hebben we kennisgenomen van het plotseling overlijden van Alfred Borgen. meer »

EHBO bij v.v. Woudenberg

5 april 13:00  Zo'n 5 jaar geleden hadden we als voetbalclub nog EHBO diensten waarbij vrijwilligers in de ochtend en de middag aanwezig waren. Ervaring leerde dat zij gemiddeld genomen niet heel veel te doen hadden, wat op zich beter is natuurlijk. Maar mede hierdoor nam het animo voor deze diensten geleidelijk af en gedurende de coronaperiode is het verwaterd.meer »

Ga naar archief