SCH'44 MC1 - Woudenberg MO15-1

Emily van den Ende           1 x

Anne Holtsingel                  1x

Eline Slingerland                1x

De MC1 blijft het uitstekend doen en neemt in de eerste klasse de koppositie in.

Na 2 weken zonder wedstrijd, vandaag  uit naar het altijd sterke SCH’44 in Harmelen. Bij een donkere lucht en zo af en toe een bui regen was dit voor de MC1 een belangrijke wedstrijd. Bij winst kon Woudenberg de koppositie innemen. Woudenberg begon voorzichtig en wist in de 10e minuut op voorsprong te komen. SCH’44 gaf goed partij en heeft een leuk team
    wat goed samenspeelt. Woudenberg had het beste van het spel, echter wist dit
    niet in doelpunten uit te drukken. Tot 2 x toe werd er een doelpunt door
    buitenspel op aangeven van de grensrechter afgekeurd. SCH’44 maakte van de
    teleurstelling van de Woudenbergse meiden gebruik en wist op gelijke hoogte te
    komen. In de 2e helft kwam er bij SCH’44 een nieuwe speelster het veld binnen,
    Jamie had hier veel werk aan en af en toe werd het gevaarlijk voor het Woudenbergse doel. Kim keepte een prima wedstrijd en wist een paar ballen goed te stoppen, ook kwam ze enkele keren goed haar doel uit voordat de spits van SCH gevaarlijk werd. Halverwege de 2e helft zette Woudenberg een paar goede aanvallen op, dit resulteerde in een schot op de paal en even later op de lat. De terugspringende bal werd door Anne Holtsingel alsnog in het doel geschoten. Eline Slingerland deed het als invalsters erg goed en wist zelfs een doelpunt te maken. Vandaag speelde Woudenberg als ploeg en was er geen sprake van echte uitblinkers, iedereen speelde goed en als je als ploeg speelt kun je zeker een wedstrijd winnen.

Na afloop werd er door de MA1 nog een beroep op de speelsters van de MC1 gedaan om in Houten mee te doen. Anne Holtsingel, Emily van den Ende en Romy Bras vervulden hun sportieve plicht en gingen om 16.30 uur naar Houten en hadden nadat ze bij een stand van 1 - 1 nadat ze waren ingebracht een groot aandeel in de 2-1 overwinning van de MA1.

Verslag: Gerard van Hal