Woudenberg JO8-2 - Bunnik 73 F6

Bunnik 73 F6

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

12 november 2011 9:00

Vandaag weer een thuiswedstrijd tegen Bunnik 73 F6. Demi kon vandaag helaas niet meedoen dus we waren met zijn achten. Sem als vanouds als een panter op de goal met een paar mooie reddingen. Bjarne en Sam stonden goed te verdedigen en gingen goed mee naar voren. Tom, Thijs en Tybo hielden het middenveld goed in de gaten en liepen goed meet te verdedigen en voorin hadden we de 'blonde staarten' Kayleigh en Denise. Iedereen deed weer heel goed zijn best en we kwamen al snel op voorsprong door doelpunten van Kayleigh, of was het nou Denise. Ik weet het allemaal niet zo goed meer. Bunnik kwam nog wel even terug door twee keer te scoren maar toen kwamen wij pas echt op gang. Weer drie doelpunten van onze blonde staarten en Tom die nog twee maal scoorde. Zo werd het een welverdiende 6-3 en gaan we weer vol goede moed a.s. zaterdag beginnen.

Groet,
    Weer een trotse leider Gert