Woudenberg MO15-1 - Vreeswijk MC1

Anne Holtsingel                  2x

Eline Slingerland                1x

Zeer ruime overwinning voor MC1

Zonder onze spits Ramona Sturkenboom, altijd goed voor een aantal doelpunten tegen het op de een na laatste plaats staande Vreeswijk.

Woudenberg begon slapjes aan de wedstrijd en het leek er niet op dat er met ruime cijfers zou worden gewonnen.

Om indruk te maken op de concurrentie was het wel het doel van deze wedstrijd, met ruime cijfers winnen.

Maar als de MC1 echt op stoom komt vallen ook altijd de doelpunten, zo ook deze wedstrijd. Op het middenveld werd er goed gecombineerd met een hoofdrol voor Laura en Anne.

Ook Nicole Legemaat was uitstekend op dreef en dolde haar tegenstander regelmatig. De score werd regelmatig opgebouwd 6 doelpunten voor de pauze en 6 na de pauze, van verslapping was ook geen sprake. Ook de wisselspeelsters (4) kregen vandaag voldoende speeltijd. Met de 12 – 0 overwinning kunnen we tevreden zijn, buiten de 12 doelpunten waren er nog een aantal schoten op paal en lat anders had de score er nog ruimer uitgezien.

Onze keepster Kim had vandaag een rustige wedstrijd een paar terugspeelballen van de verdediging was het  enigste wat ze te
    doen kreeg. Volgende week tegen dezelfde tegenstander maar dan een uitwedstrijd.

Verslag: Gerard van Hal