DOSC D4 - Woudenberg JO12-1

26 november 2011 11:15

Derde zevenklapper op rij voor de D2

Voor de
     negende competitiewedstrijd reist Woudenberg D2 af naar Den Dolder. Tegenstander DOSC is een goed voetballende ploeg, maar komt tekort tegen de geel-zwarten. Na zestig minuten voetbal zijn de cijfers veelzeggend. Woudenberg laat DOSC kansloos en keert met een ruime 1-7 huiswaards.

Marcel Ruyter; sterke pot

Vooraf zijn de verwachtingen bij de thuisploeg hooggespannen. Tegenstander Woudenberg, dat nog zonder puntverlies is treft een gemotiveerd DOSC. De thuisploeg moet het doen zonder hun snelle spits die een weekendje op Texel zit. En op het laatste moment belt ook de laatste man af; hij ligt ziek op bed. Woudenberg is compleet. Laat niets aan het toeval over. Zoekt de aanval en vindt al snel het doel. Jordy scoort fraai uit een mooie counter. Voor rust verdubbelt Loek de score. Even doet DOSC wat terug, maar daarna is het louter Woudenberg wat de klok slaat. Achterin zit het potdicht. Marcel en Bram spelen een foutloze pot, fel in de duels en opbouwend sterk. Ook het middenveld speelt weer ijzersterk. Alec, de kleinste man van het veld, gaat voorop in de strijd.. Het mooiste van de wedstrijd wordt bewaard tot het laatst. Een prachtige aanval van rechtsachter over veel schijven belandt uiteindelijk bij Alec, die zijn derde van vandaag scoort. De 1-7 is de negende overwinning op rij voor de D2. Volgende week Roda uit en dan nog DOVO thuis. Winnen is leuk, maar goed voetbal is ook mooi. Allebei is natuurlijk helemaal fantastisch. En dat liet de D2 vandaag zien.