Sporting 70 F8 - Woudenberg JO8-2

Sporting 70 F8

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

10 december 2011 8:45

We meosetn vandaag in de vroege ochtend naar Utrecht toe naar de plaaselijke Sporting 70 F8. Tom kon er niet bij zijn vandaag en Sem was ziek.
    Daarvoor in de plaats waren Max (broer Thijs) en Celeste ons team koem versterken. We begonnen goed en kwamen op voorsprong door een mooi doelpunt van Kayleigh. Maar het leek alsof iedereen nog niet helemaal wakker was en teveel pepernoten gegeten had de afgelopen tijd want het ging niet zo goed als anders. Iedereen deed wel zijn best maar het zat er niet in vandaag tegen Sporting. Ook Denise had niet helemaal haar dag maar scoorde toch nog een doelpunt. Max zat goed te keepen maar kon helaas de drie tegendoelpunten niet voorkomen. Uiteindelijk verloren we geheel onnodig met 3-2 en moesten we zonder punten huiswaarts keren. Ik wil graag nog wel Celeste en Max bedanken dat ze met ons mee wilden doen.
    Ik denk dat iedereen al toe is aan de winterstop, al moeten we dat nog even afwachten want voor komende zaterdag staat er nog een wedstrijd tegen Schalkwijk.

Groetjes Gert