Woudenberg MO15-1 - Delta Sports MC2

Emily 2 - 0 21e min.

Nicole 3 - 0 25e min.

Prima overwinning voor MC1 in de Hoofdklasse B

DE MC1 was er op gebrand om een goede wedstrijd te spelen en de punten in Woudenberg te houden.
    Er werd prima gevoetbald met veel inzet. Als Delta Sports in balbezit kwam werd er direct druk gezet en veelal de bal terugveroverd. Verdedigend stond het bij Woudenberg erg goed met Esther Staak en de hardwerkende Maartje van Hal als uitblinkers.
    Ook Emily was in zeer goede doen en bekroonde dat met 2 doelpunten, eenmaal op snelheid was ze niet meer af te stoppen. Pech was er met een bal binnenkant paal de net niet de doellijn passeerde. De treffer van Nicole Legemaat was echt schitterend, zeker doelpunt van de week waardig.

Met een 3 – 0 voorsprong gingen we de rust in. In de rust werd de speelsters nog opm het hart gedrukt zo te blijven spelen als in de 1e helft, het pakte echter
    anders uit en Delta Sports rook de mogelijkheden.

Woudenberg liep een beetje achter de feiten aan mogelijk door de enorme inzet in de 1e helft dat de energie begon op te raken. Gelukkig stond Kim goed opgesteld in haar doel en wist een paar keer een tegentreffer te voorkomen.

Toch wist Delta Sports nog 2 x te scoren het laatste doelpunt viel vlak voor het einde. Het bleef tot de laatste seconde spannend, moe maar voldaan kwamen de Woudenbergse speelsters van het veld.

Ondanks de veel mindere 2e helft een terechte overwinning voor de MC1.

Verslag: Gerard van Hal