Verdiend gelijkspel

FC Driebergen F10

F-Pupillen (voorjaar), F7, 7e klasse 088

3 maart 2012 9:00

Afgelopen zaterdag speelden we thuis tegen Driebergen F10. Wij waren op volle sterkte met Sem weer op de Goal. Het was een goede wedstrijd met twee doelpunten van Tom, 1 van Bjarne, 1 van Denise en een van Kayleigh (na een Robben solo). We speelden goed als team, de verdediging met Thijs, Sam en Martijn speelde goed. Ook het middenveld met Tom, Tybo en Bjarne stond als een huis en natuurlijk hebben wij onze geheime wapens (volgens Sem) nog, onze girl power . Sem stond weer als vanouds te keepen en redde een paar keer. Als we zo door blijven voetballen en nog iets meer gaan samenspelen en meeverdedigen hoeven wij voor niemand bang te zijn.

Groet,

Gert