Woudenberg JO13-1 - Amsvorde D1

Woudenberg D1, 1e klasse 09

10 maart 2012 10:00

Overwinning tegen hekkensluiter

Woudenberg had vandaag de kans de mindere vorm van de laatste weken om te draaien, want het speelde tegen het laaggeklasseerde Amsvorde D1. Onder ideale omstandigheden (windstil en lichte miezerregen) neemt Woudenberg al snel een voorsprong als Nick een diepe bal van Marcel tot doelpunt promoveert. Na vijf minuten is de stand echter alweer gelijk als Amsvorde een counter uitstekend uitvoert 1-1. Zonder echt wervelend te voetballen neemt Woudenberg toch het heft in handen. Een combinatie over rechts tussen Coen en Pepijn wordt door Coen binnengeschoven 2-1. Als vlak voor rust Nick de 3-1 binnenschiet lijkt de wedstrijd gespeeld. Toch zijn er net wat teveel spelers die de grote vorm nog niet te pakken hebben en ook wordt er teveel met de bal gelopen in plaats van de simpelste oplossing (een vrije medespeler aanspelen), waardoor Woudenberg pas laat in de wedstrijd de nekslag uit kan delen aan Amsvorde. Via een afstandsschot en een stiftbal tovert Nick een goede score op het bord. In blessuretijd schiet Amsvorde de bal ook nog in eigen doel zodat Woudenberg vandaag met 6-1 wint. Deze overwinning moet weer wat vertrouwen geven voor een sterk einde aan het mooie seizoen!