Vermoeide MC1 Woudenberg krijgt draai om de oren

14 april 2012 11:30

Wedstrijdverslag

DeltaSports MC2 - Woudenberg MC1   uitslag 7 - 1

Over de wedstrijd van vandaag kunnen we kort zijn, kansloze wedstrijd met te hoog uitgevallen uitslag. De MC1 speelde in de 1e helft gedurende 20 minuten goed voor de rest moeten we het maar snel vergeten. Het leek wel of de
    meeste speelsters niet hadden geslapen want dat deden ze voor een groot deel in deze wedstrijd. Slechts een enkele speelster haalde haar normale niveau, Delta Sports was er natuurlijk op gebrand te winnen en een beter moment hadden ze daarvoor niet kunnen kiezen.

In de hoofdklasse spelen betekend elke wedstrijd weer scherp zijn en met volle inzet spelen, doe je dat niet dan krijg je zo ’n draai om de oren.

Verslag: Gerard van Hal