Prima 1e helft 5 - 0 maar bijna de wedstrijd nog verloren

Wedstrijdverslag

Woudenberg MC1  - ’t Gooi   uitslag 5 - 5

Zaterdag  21 april   2012

Met nog een slechte nasmaak van de afgelopen wedstrijd tegen Delta Sports 7 – 1 verlies moesten we tegen de koploper in de hoofdklasse B. Met blessures en ziekte geen volledig team. Anne met haar enkel in het gips en een zieke Romy die deze week in het ziekenhuis is opgenomen, we van hopen dat ze snel hersteld. Momenteel is ze weer thuis en moet voorlopig eerst weer aansterken.

Op voorhand dus geen gunstige omstandigheden voor deze wedstrijd, ondanks dat ging Woudenberg goed van start. “t Gooi wist wel in de 1e minuut de lat te
    raken maar daarna was het Woudenberg die ’t Gooi wegspeelde. Na een eigen
    doelpunt in de 3e minuut van ’T Gooi wist Emily op snelheid 3 x achter elkaar te scoren , een onvervalste hattrick. Nog voor de pauze wist Ramona zelfs 5 – 0 te maken en iedereen stond versteld van deze stand. Maar na de pauze was het een heel ander verhaal in de 45e minuut scoorde ’T Gooi tegen en je zag de paniek weer in het team sluipen. Met ook nog een slemielige penalty tegen werd het uiteindelijk een gelijkspel 5 – 5. Heel jammer want Woudenberg had als ze de 2e helft het koppie erbij hadden gehouden 3 punten kunnen binnenhalen.

Verslag: Gerard van Hal