DOSC 3 - Woudenberg 6

DOSC 3

25 augustus 2012 14:45

na een onterecht verlies van vorige week gingen we naar den dolder om het op te nemen tegen het in de 5e klasse uitkomend dosc. We wisten dat dit een zware pot ging worden en dat was te zien in de eerste helft waarbij dosc het spel domineerde en woudenberg noodgedwongen op de counter speelde en dit niet onverdienstelijk deden maar de spitsen wisten maar 1 goal te maken. Dosc maakte hun kansen wel waardoor het 4-1 met rust stond. Na rust hebben we wat wissels doorgevoerd en gingen vol op de aanval spelen, dit resulteerde in een dosc wat er niet meer uit kwam en een fraaie goal 4-2. Na een ongelukkig duel tussen Alex en z'n tegenstander, brak Alex z'n kuitbeen en scheenbeen. De wedstrijd werd gestaakt en Alex is met de ambulance naar het UMC gebracht waar ze pinnen in z'n been hebben gezet. Wij van Woudenberg wensen Alex heel veel sterkte met revalideren.