Verdiende overwinning Woudenberg D2

... (e.d.)

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

22 september 2012 9:00

Zaterdag vroeg uit de veren want om 09.00h staat de uitwedstrijd tegen CDW D2 op het programma.
    Het gevaar te slap aan de wedstrijd te beginnen zit nu eenmaal bij de woudenbergse jeugd ingebakken en daar hebben we de nadruk op gelegd.
    En hoe.........
    We starten grettig/scherp en dus waren we eerder bij de bal dan de tegenstander wat resulteerde in mooie aanvallen.
    Een van deze aanvallen werd keurig afgerond door Marcel, de bal strak inspelen en veel beweging ging er aan vooraf.

De wedstrijd vond zich in de fase daarna veelal op het middenveld af waarbij wij meer op de helft van CDW speelde dan andersom.
    Vlak voor rust wist Luuk een van deze duels winnend af te sluiten en via een kaats met een zuivere knal de keeper te passeren 0-2.

Rust: tevreden gezichten waarin DIT GEVEN WE NIET MEER WEG duidelijk af te lezen was.
    2x op de keeper door Danny en Mitchel waren de mogelijkheid de 0-3 binnen te knallen en daarmee de wedstrijd en de poeier van Loek op de lat ook. Dit lukte niet en dan zal je zien, dan valt hij aan de andere kant door een scrimmage die via de voet van onze verdediger de 1-2 op het scorebord zette.

Maar enkele mooie reddingen van Jordy in de slotfase waren voldoende de verdiende eerste punten binnen te halen.