SVL 5 - Woudenberg 6

Anoniem (vrije trap)

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

29 september 2012 14:30

Voor de tweede keer in dit nog prille seizoen heeft het zesde opnieuw punten laten liggen. Op het kunstgrasveld in Langbroek bij SVL 5 kreeg de uitspelende ploeg de meeste kansen en kwam SVL een enkele keer voor het doel van Woudenberg.

De beginfase van de wedstrijd was voor Woudenberg. Na een goede aanval wist Willem Tom te bereiken, 0-1. Het zesde bleef de aanvallende partij. SVL kreeg ook kansen, maar Jonathan wist goede reddingen te verrichten. Vlak voor rust scoorde de thuisploeg uit een corner de 1-1.

In het begin van de tweede helft gaf Woudenberg de wedstrijd uit handen. SVL kwam op een 2-1 voorsprong en niet veel later werd de makkelijk gegeven penalty ook benut, 3-1. Vanaf dat moment was het Woudenberg dat de aanval zocht om nog iets te forceren. Uit een corner raakte Ronald de paal en ging de bal via de keeper achter de doellijn. Echter zag de scheids dit anders en bleef de achterstand op twee doelpunten staan.

Uit een vrije trap wist Jonathan binnenkant paal de aansluitingstreffer te maken, 3-2. Ook daarna waren er nog kansen, maar ging de wedstrijd, net als tegen RUC 2 (2-1 verlies), onverdiend verloren. Er had zeker meer in gezeten. Helaas blijft het team, na de overwinning van vorige week op Odysseus’91 8 (5-0), op drie punten steken. Komende zaterdag volgt er een nieuwe thuiswedstrijd om voor een goed resultaat te spelen. De tegenstander is dan Eminent Boys 2.