Veel strijd en punt voor Woudenberg D2

... (solo)

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

6 oktober 2012 10:00

Omdat VVA D1 op kunstgras de thuiswedstrijden speelt ging de wedstrijd gewoon door. Bij de start regende het behoorlijk maar daar hadden onze mannen en grensrechter Gerwin de Man geen last van.
    vanuit een droge dugout was goed te zien dat er weer gretig gestart werd wat resulteerde in een mooie aanval over rechts die door Danny werd voor gegeven eb door een fel reagerende Stefan keurig in de touwen werd geknald.
    daarna volgde een spannende wedstrijd waarbij wij toch steeds de betere ploeg waren. Nadat ons een strafschop, door de overigens verder goed leidende scheidsrechter, werd onthouden viel de goal via een snelle counter aan de andere kant. 1-1. Dit was ook de eindstand maar we doen keurig mee in het linker rijtje!