Woudenberg JO13-1 - Quick 1890 AFC D1

13 oktober 2012 10:30

Jan Fluit

Zwaar onderuit

Na de spectaculair gewonnen wedstrijd van vorige week tegen CJVV, wachtte deze week een qua sterkte vergelijkbare tegenstander uit Amersfoort, namelijk AFC Quick 1890 D1. Woudenberg komt vooralsnog moeilijk op gang en er valt voor beide goals de eerste twintig minuten dan ook weinig te beleven. Waar het vorige week meezat en Woudenberg op voorsprong kon komen lukt het vandaag niet om gevaarlijk te worden. Tegen het einde van de eerste helft wordt de dreiging van de gasten toch wal groter en moet Laurens voor het eerst handelend optreden. Uit een corner komen de gasten vervolgens op 0-1 als een grote speler van dichtbij in mag koppen uit een corner. Woudenberg gelooft er nog in want als het niveau iets omhoog gaat dan kan deze wedstrijd zeker omgedraaid worden. Helaas komt er in de praktijk niets van terecht want de eerste de beste aanval na rust levert gelijk de 0-2 op. Het geloof ebt weg, de koppies gaan te vaak omlaag en we vechten niet met hele team tegelijk. Quick heeft een fijne morgen en loopt dan ook rustig uit naar 0-6. Dat Woudenberg niet in goeden doen is blijkt wel uit het feit dat er exact nul keer op doel van de tegenstander is geschoten. Jongens, dit is zonde, want deze ploeg was zeker niet zo vaardig als CJVV, maar wel 60 minuten zeer scherp aan het voetballen en daarom de terechte winnaar. Woudenberg kan veel beter en gaat dat de volgende wedstrijden zeker laten zien!