Werklust D2 beloond

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

13 oktober 2012 9:00

Jan van de Haar

Zaterdagmorgen kleedkamer 1 08.15h.
    Ontspannen maar serieus werd er voorbereid op de wedstrijd tegen Dovo D2.
    Op de ranglijst een directe concurent, we moesten dan ook vanaf de start er gelijk bovenop zitten.
    Tim de Man was ziek maar de overige spelers topfit, de trainingen worden zichtbaar.
    Het afjagen en goede spel werd in de 10 de minuut door een schitterende goal van Loek omgezet in resultaat. 2 minuten later wist Luuk met een mooie kopbal van uit een vrije trap van Daniel de 2-0 op het scorebord te zetten.
    Kansen waren er op de 3-0 maar ook Dovo kreeg enkele kansjes maar over het algemeen wist de sterke defensie van Woudenberg D2 DOVO ver van de goal te houden.
    Een verdiende overwinning waarmee we lekker de herfstvakantie ingaan, en uiteraard het VOETBALKAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!