FZO 2 - Woudenberg 6

Assist: Anoniem

Mannen beker reserve zaterdag poule, 6, Groep 2 087

20 oktober 2012 11:30

In de beker wist het zesde dit seizoen DVSU 3 met 2-0 te verslaan. De wedstrijd tegen FZO 2 stond op het programma. Een slechte eerste helft leverde een 1-0 achterstand op. We misten diverse spelers, maar kwamen halverwege de tweede helft toch op gelijke hoogte. Na een ingooi wist Willem Joost te bereiken, die goed binnen schoot. De gelijke stand werd al snel teniet gedaan. Een vrijstaande aanvaller wist met behulp van Wesley de bal en de uiteindelijke 2-1 uitslag op het wedstrijdformulier te zetten. De volgende bekerontmoeting is op 24 november, met een bezoek bij Odysseus’91 9.