Domstad Majella 2 - Woudenberg 6

Woudenberg 6

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

3 november 2012 14:30

Ook in de vierde uitwedstrijd van dit competitieseizoen liepen we tegen een nederlaag aan. Slechts één punt was vooraf het voordeel van Domstad Majella 2. In de eerste 45 minuten kreeg de thuisclub een grote kans door op de paal te schieten, terwijl doelman Erik voor de andere hoek koos. Aan de andere kant werden er betere kansen gecreëerd, maar niet benut. Zo waren Willem, Tom en Joost met enkele mogelijkheden dichtbij de openingstreffer. Echter bleef de stand ongewijzigd.

In het tweede bedrijf waren we gelijkwaardig. Echte mogelijkheden werden nauwelijks gecreëerd. Toch kwam Domstad Majella 2 op voorsprong, nadat een mislukte pass via Wesley de tegenstander bediende om de keeper van de tweede helft, Jonathan, te passeren, 1-0. In de slotfase nog op jacht naar de verdiende gelijkmaker, maar dit bleek niet meer zo te zijn. Opnieuw met lege handen in een uitwedstrijd, terwijl er meer in had gezeten.

Komende zaterdag een thuiswedstrijd tegen VSC 11, waarin we onze ongeslagen thuisreeks moeten zien vol te houden en op gelijke hoogte van negen punten te komen met deze Utrechtse ploeg.