Onnodig gelijkspel Woudenberg D2

SVF D1

Luuk de Kruif (scrimmage)
    Luuk de Kruif (kopbal)
    Anoniem (schot)
    ... (vrije trap)

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

10 november 2012 11:30

Na de mooie overwinningen van de afgelopen weken stond nu het lager geklasseerde SVF D1 op het programma.
    Jari had een fessie van zijn Oma en tijdens het omkleden gaven Stefan en Charly aan beide last te hebben van een enkel. Beetje laat mannen, volgende keer al eerder in de week vast doorgeven dan kan, als dit nodig mocht zijn, hier rekening mee gehouden worden.
    Toch begonnen we goed aan de wedstrijd wat resulteerde in een terechte 0-2 voorsprong. 2x uit een goed genomen corner van Danny wist Luuk het net te vinden waarvan de 2de met een rake kopstoot fraai was.
    We begonnen helaas nonchalant te worden en met rust was het dan ook 2-2. Na rust kwamen we snel op 2-3 door een mooie goal van Danny maar daarna gingen we de fout in door te praten op alles en iedereen maar niet meer met voetbal bezig te zijn.
    Dit willen we en mogen we NOOIT meer doen het minst erge gebeurde in blessuretijd de 3-3.
    Mannen gebruik de energie voor het voetbal, dat kunnen we heeeeeeeeel goed hebben we al vaak laten zien, en niet aan mopperen op elkaar en de tegenstander!!!
    Volgende week de topper tegen Odijk D1.