Beter Odijk wint terecht van de D2

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

17 november 2012 11:30

Arjen Kuiter

Vandaag stond Odijk D1 op het programma en wetende dat dit een goede ploeg is die samen met Candia D1 nog alles hebben gewonnen moesten we scherp beginnen.
    Helaas waren we in het begin teveel onder de indruk van het goede spel van met name de voorhoede van Odijk. Binnen 25 minuten stond het dan ook al 0-4.
    Toen had het team zoiets van ....wij zijn er ook nog!!,!
    We kwamen beter in ons spel en 2 hele mooie doelpunten van eerst Loek en daarna op aangeven van Loek Tim van Nimwegen.
    Nog enkele pogingen van Daniël, Tim, Loek en Luuk gingen er helaas niet in waar door het niet meer spannend weg maar wel veel strijd de 2de helft. Toch Complimenten Voor de 2de helft.