ODIN'59 3 - Woudenberg 6

Woudenberg 6

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

17 november 2012 12:00

Na de teleurstellende uitwedstrijden dit seizoen met nederlagen, wist het zesde elftal eindelijk een overwinning te boeken. Dit gebeurde bij hekkensluiter Odin 3. In het eerste deel van de wedstrijd viel er niet veel te genieten. Wel kwam de uitspelende ploeg op een 0-1 voorsprong via Erik van Egdom. Met een goede pass  van Dennis kon Erik eenvoudig scoren.

In de tweede helft was het Woudenberg die de kansen kreeg om voor een goede eindstand te zorgen. Op aangeven van Khalid wist, de op dat moment spelende aanvaller, Niels met links een doelpunt te maken, 0-2. Uit een corner van Sander wist Jozy (Joost) Altidor de derde treffer binnen te koppen.

Een volgende aanval zorgde er voor dat Dennis Khalid wist te bereiken, waardoor de tussenstand op 0-4 werd gebracht. Odinwist de eretreffer met een zacht schot en via de paal alsnog binnen te werken, 1-4. Dennis bracht de eindstand op 1-5, nadat in eerste instantie de paal werd geraakt, waarna de aanvoerder de bal eenvoudig kon binnen tikken.

Na een goede tweede helft hebben we laten zien dat we diverse mooie combinaties wisten te maken en uiteindelijk een gemakkelijke zege konden boeken. Volgende week een bekerwedstrijd tegen Odysseus’91 9 om 10:00 uur in Utrecht.