Sterk Candia D1 wint terecht van de D2

... (solo)

D-Pupillen (najaar), D2, 2e klasse 25

1 december 2012 10:30

Met een volle ziekenboeg Tim, Tim en Loek vertrokken we met precies 11 man richting rhenen.
    Candia D1 staat bovenaan en hadden tot vandaag alles dik gewonnen, kort na het eerste fluitsignaal wisten we waarom.
    Candia speelde mooi combinatie spel en hadden sterke buitenspelers en een erg balvaste spits. Hoewel we er regelmatig uitkwamen en ook de nodige duels wonnen hadden we toch geen schijn van kans. Jammer maar we hebben tot de laatste minuut, en dus zonder te kunnen wisselen, met opgeheven hoofd tegenstand geboden.
    Er was ook goed nieuws......Woudenberg D2 heeft de meeste loten verkocht met de grote clubactie dus daarmee ook het meeste geld voor de vereniging verdiend. Goed gedaan mannen en we mogen lekker pannenkoeken gaan eten!!!,