Uitstekende overwinning in laatste wedstrijd najaarscompetite

Woudenberg MO17-1

KVVA MB1

Anoniem (schot)
    ... (intikker)
    Anoniem (schot)

Meisjes B-Junioren (najaar), MB1, 1e klasse 03

12 januari 2013 11:30

Jan Fluit

KVVA was voor de MB1 nog een onbekende tegenstander, op basis van de resultaten een zware tegenstander. De MB1 speelde een degelijke wedstrijd en in de eerste helft ging het gelijk op, al hadden de Woudenbergse meiden een paar uitstekende kansen om op voorsprong te komen. In verband met de ziekte van Jamie begon Lotte op de linksback plaats en deed dat prima. Het Woudenbergse team kende vandaag eigenlijk geen zwakke plekken en iedereen speelde een prima wedstrijd. Dan kan succes bij de MB1 ook niet uitblijven en met 3 prima doelpunten voor de MB1 werd een mooie 3 - 1 overwinning geboekt. We kunnen dan ook met vertrouwen de voorjaarscompetitie ingaan met de 7 sterktste teams uit de 1e Klasse 04.
    Na afloop mochten er nog 6 speelstrs de Dames gaan ondersteunen, na een 0-2 achterstand tegen SCH werd met de inbreng van de MB1 nog een 4-2 overwinning geboekt.