Woudenberg 6 - Delta Sports 5

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

12 januari 2013 13:00

André Smit

Zaterdag 12 januari stond de herstart van de tweede seizoenshelft op het programma met een thuiswedstrijd tegen Delta Sports. Deze inhaalwedstrijd werd geopend met een treffer van Jeroen Koudijs, die vanaf zestien meter de bal onbewust in de linkerhoek wist te werken, 1-0. Een inspeelpass op de inkomende Mark Heshusius ging richting doel, waar de doelman zich op verkeek.

Deze voorsprong werd niet volgehouden, daar de uitspelende ploeg de achterstand wist om te zetten in een 1-3 voorsprong. Echter bracht Willem van den Pol de aansluitingstreffer met een verwoestend schot in de kruising, 2-3. Achterin werd één op één gespeeld, waardoor Dennis Koudijs wat vooruit ging spelen. Een voorzet kwam op de borst bij Dennis die alsnog eenvoudig de 3-3 gelijkmaker wist te maken.

De slotfase werd nog spannend. Na goed doorkoppen van Chris Valkenburg werd er een overtreding gemaakt op Jeroen in het strafschopgebied. Doelman Erik van der Linde wist deze penalty te benutten en de 4-3 zege veilig te stellen. Een knappe prestatie na een 1-3 achterstand om deze wedstrijd alsnog winnend af te sluiten.