Woudenberg JO13-1 - CJVV D1

24 april 2013 18:30

Jan Fluit

CJVV maatje te groot

Na de goede wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Saestum moet Woudenberg vanavond alweer de wei in, dit keer tegen het hoog geklasseerde CJVV. Dit is één van de beste ploegen dit jaar met veel aanvallende kwaliteiten. CJVV doet dit jaar net niet mee om de prijzen doordat ze in het begin van het seizoen een paar steekjes te veel hebben laten vallen, waaronder een 2-3 nederlaag tegen Woudenberg! Voor die nederlaag willen ze zich vanavond revancheren en ook de tweede plaats lonkt nog. Woudenberg begint goed aan de wedstrijd, zakt wat in zodat de snelle aanvallers geen ruimte krijgen en is zo nu en dan zelf dreigend. Maar als na een kwartier spelen er even wat ruimte ontstaat is het de linksbuiten die het hele veld over kan steken, strak voorzet, en een teamgenoot de 0-1 binnen ziet werken. Woudenberg gaat op dezelfde voet voort want er is nog niets verloren. CJVV domineert, is technisch beter, maar in de afwerking wil het maar niet lukken. Ook in de tweede helft komt er weer een grote kans op de gelijkmaker maar ook Woudenberg is niet scherp genoeg. Als Woudenberg nog wat wil moet het meer vooruit voetballen, maar dan geef je ook meer ruimte weg. Als acht minuten voor het einde dan toch de 0-2 valt is het over en uit voor vandaag. Het is jammer dat de jongens niet een paar minuutjes langer scherp blijven want nu vallen er nog twee doelpunten en eindigt het bij 0-4. Een terechte nederlaag, maar zaterdag zijn er weer nieuwe kansen tegen het lager geklasseerde VRC.