VSC 11 - Woudenberg 6

Woudenberg 6

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

27 april 2013 12:30

Op bezoek bij VSC 11 kwam Woudenberg 6 in de eerste helft op een 0-1 voorsprong. Willem gaf een goede bal op de doorgelopen Frank, die beheerst de bal in het doel werkte. Het zesde kreeg nog enkele kansen op de 0-2, maar ook de thuisploeg was enkele keren gevaarlijk, maar Erik wist zijn doel met goede reddingen keurig schoon te houden.

Het eerste deel van de tweede helft was niet goed. Uit een corner kwam VSC 11 op gelijke hoogte. De bal kwam via de lat weer teug in het spel, waardoor een vrijstaande aanvaller gemakkelijk het lederen projectiel achter doelman Niels wist te werken, 1-1. Uit het niets was even later de 2-1 voor VSC 11.

Hierna begon Woudenberg de tegenaanval. De thuisploeg werd niet meer gevaarlijk en waren er diverse mogelijkheden op de 2-2. Willem raakte de paal en anderen schoten nog van afstand. Joost leek voor de 2-2 te zorgen, daar de doelman de bal los liet en Joost de bal binnen wist te werken. De scheidsrechter zag dit niet en keurde het doelpunt af. Uiteindelijk werd er een 2-1 nederlaag geleden. De komende twee thuiswedstrijden worden gespeeld tegen Odin 3 en koploper Geinoord 7.