Woudenberg JO13-1 - CDW D1

4 mei 2013 9:00

Jan van de Haar

Kampioen geef niets weg

Nog één keer moeten de jongens de wei in dit seizoen. Kampioen CDW komt op bezoek in hun kampioensshirts. Beide ploegen missen een aantal spelers maar proberen er in de voorjaarszon een lekker potje van te maken. In de uitwedstrijd is Woudenberg één van de weinige teams geweest waartegen CDW tot het gaatje moest gaan. Dat zit er vandaag eigenlijk ook best weer in maar het loopt uiteindelijk toch anders omdat Woudenberg drie van de vier tegendoelpunten door eigen fouten om de oren krijgt. En tegen een kampioensploeg met een goede organisatie speel je dan een verloren wedstrijd. Daarmee toont CDW aan dat het de terechte kampioen is en Woudenberg mag toch best trots zijn dat het op een 6e plaats is geëindigd.