Woudenberg 8 - Delta Sports 7

Mannen, 8, Groep 2 090

19 oktober 2013 13:00

G. Bouwmeester

Ook het tweede bekerduel wist het achtste winnend af te sluiten. Eerder in het seizoen werd er bij Jonathan 5 met 3-4 gewonnen. In de thuisconfrontatie met Delta Sports 7 wist Woudenberg in de tweede helft pas echt toe te slaan. Erik v.d. L. benutte niet de toegekende strafschop en kreeg de thuisploeg enkele mogelijkheden om tot scoren te komen.

Halverwege de tweede helft lukte het om voor de 1-0 te zorgen. Aan de zijlijn gooide Jeroen de bal in de voeten van Niels, waarna hij zijn tegenstander te slim af was en dicht bij het doel kwam. Niels speelde de bal in op de vrijstaande Tom, die gemakkelijk kon binnen werken.

De resterende doelpunten kwamen daarna snel tot stand. Een mooie soloactie van Mark (vanaf eigen helft) zette de tegenstanders te kijk en wist uiteindelijk de doelman eenvoudig te passeren, 2-0. Een verkeerde terugspeelbal vanaf de aftrap werd door Frank onderschept en gepromoveerd tot de derde treffer van deze wedstrijd. Tot slot bepaalde Tom de eindstand op 4-0.

In november volgt de derde poulewedstrijd tegen FC Driebergen 6. In dit rechtstreekse duel zal de groepswinnaar voortkomen. Woudenberg bezit zes punten en runner-up FC Driebergen 6 staat op vier.