Woudenberg 8 - FC Driebergen 7

FC Driebergen 7

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

26 oktober 2013 13:00

In een doelpuntenfestijn wist Woudenberg 8 de thuisontmoeting met FC Driebergen 7 in de slotfase te beslissen. Chris bracht met een mooi afstandschot in de verre hoek de openingstreffer. Echter kwam de uitploeg daarna op een 1-2 voorsprong. Maar de ruststand werd uiteindelijk 3-2 door goals van Willem (schot) en Tom (intikker).

Al snel in de tweede helft kwam Woudenberg via Frank op 4-2, maar gaf de thuisclub gemakkelijk de doelpunten weg. Dit betekende opeens een 4-5 voorsprong voor FC Driebergen. In de slotfase scoorde Frank de gelijkmaker, waarna de man van de 1-0, Chris, op geweldige wijze buiten het zestien metergebied van afstand de bal in de kruising wist te schieten. Een mooie afsluiting van dit duel wat een eindstand van 6-5 opleverde.