Roda 46 12 - Woudenberg 8

Anoniem (schot)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

1 maart 2014 15:00

Onlangs werd de thuiswedstrijd met Roda’46 12, na een slechte eerste helft, nog winnend afgesloten met 3-1. Ook in Leusden begon de thuisploeg voortvarend aan de wedstrijd. Dit resulteerde al vroeg de 1-0 daar de aanvaller uit de draai wist raak te schieten. Na een vrije trap werd de rebound, na een redding van Erik v.d. L., er in geschoten, waarna de stand vergroot werd naar 2-0.

Woudenberg wist zich qua veldspel te herpakken en combineerde er goed op los. In het begin van de tweede helft kwamen er niet veel kansen uit voort. De aansluitingstreffer kwam via Khalid en was er nog de mogelijkheid om tot een resultaat te komen. Echter vielen er nog twee doelpunten aan de verkeerde kant van het veld en dat bracht de eindstand op 4-1.

Hiermee laat Woudenberg dure punten liggen om koploper GVVV 9 in zicht te houden. De Veenendalers wonnen nipt met 3-2 het thuisduel met Renswoude 5, waardoor het gat nu zeven punten is. Volgende week de uitconfrontatie met Veenendaal 5 om 14:30 uur. Zaterdag wist Veenendaal met 1-5 te winnen bij Scherpenzeel 6.