Veenendaal 5 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

8 maart 2014 14:30

Na de nederlaag vorige week bij Roda’46 12 (4-1) stond vandaag de ontmoeting met de nummer 5 Veenendaal 5 op het programma. Op 11 januari was dit nog een belangrijk duel wie er mee zou strijden om het kampioenschap, eindstand 1-1. Inmiddels zijn beide ploegen koploper GVVV 9 (vandaag verloren van de nummer 2 FC Driebergen 7) uit het zicht verloren en is DOVO 15 de huidige nummer 3 en volgen daarna Veenendaal 5 en Woudenberg 8 voor de top 5.

Het begin van de wedstrijd was niet goed aan Woudenbergse zijde. Slechts twee mogelijkheden van de thuisploeg werden gepromoveerd tot een 2-0 tussenstand. Vlak voor rust viel de 3-0 en bracht Joost koppend, na een vrije trap van Sander, de spanning nog enigszins terug in dit duel, 3-1.

Een iets betere tweede helft leverde niet de 3-2 aansluitingstreffer op. Uit een vrije trap werd de achterstand echter vergroot naar 4-1 en bij de 5-1 raakte Erik v.d. L. geblesseerd, waarna onze superman Niels het doel ging verdedigen. Helaas viel niet veel later de 6-1 en Dennis wist de goed doorgelopen Mark te bereiken om voor de 6-2 tussenstand te zorgen. Het duel eindigde uiteindelijk in 7-2.

Opnieuw een domper voor het team. Zaterdag 15 maart gaan we vol goede moed, na drie uitwedstrijden op rij, aan het thuisduel met Renswoude 5 beginnen. Daarna volgen de confrontaties met de top 2. Allereerst 22 maart uit bij FC Driebergen 7 en een week later thuis tegen GVVV 9. Hopelijk keert het goede voetbal van voor de winterstop terug, waardoor we het de tegenstanders weer lastig kunnen maken.