Woudenberg 8 - Renswoude 5

Anoniem (penalty)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

15 maart 2014 12:45

Woudenberg 8 wist zich, na twee uitnederlagen bij Roda’46 en Veenendaal, te herpakken in de ontmoeting met Renswoude 5. Eerder dit seizoen werd in Renswoude een 1-5 overwinning geboekt. Het vertrouwde spel aan Woudenbergse zijde werd in de eerste helft niet op de mat gelegd. Een diepe bal werd door de verdediging verkeerd ingeschat en dit leidde de 0-1 in.

De Woudenbergse formatie kreeg wel enkele mogelijkheden om de stand gelijk te trekken door kansen voor Frank en Mark zag zijn inzet door de doelman overgetikt worden. In de tweede helft werd orde op zaken gesteld, waarin de thuisploeg meerdere malen voor het doel van Renswoude te vinden was. Tom was allereerst dicht bij een afstandschot, wat net de verkeerde kant van de paal bereikte.

Niet veel later was daar Tom die met een schot voor de 1-1 gelijkmaker zorgde. Woudenberg bleef de bovenliggende partij en gelukkig werd de score op 2-1 gebracht door Frank. Een ingooi van Tom bereikte Frank, waarna de aanvaller een 1-2tje aan ging met Jeroen, zodat Frank met een perfect schot voor de voorsprong zorgde. Ook Erik v.d. L. mocht een treffer bijschrijven voor het benutten van een penalty, eindstand 3-1. Zo blijft het achtste de ongeslagen thuisstatus dit seizoen vast houden.

De volgende twee zware wedstrijden tegen de top 2. Allereerst zaterdag 22 maart naar runner-up FC Driebergen 7 (14:15 uur spelen). Vervolgens 29 maart thuis tegen koploper GVVV 9.