Woudenberg 8 - GVVV 9

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

29 maart 2014 14:00

Niels (1e helft) en Luuk (2e helft)

Woudenberg 8 liep zaterdag voor het eerst dit seizoen tegen een thuisnederlaag aan. Tegen koploper GVVV 9 werd de stand al vroeg geopend met een goed schot van Tom en een keurige assist van Frank. Toch kwamen de Veenendalers op gelijke hoogte en brachten de ruststand op 1-2.

In de tweede helft werd Woudenberg steeds beter en was het voetballend een prima helft, waarin we het de tegenstander knap lastig maakten. Diverse pogingen werden niet benut, maar toch viel halverwege deze helft de 2-2 gelijkmaker via Jeroen. De doelpuntenmaker stuurde vanaf de middenlijn Alex weg met de bal, alvorens Tom kon uithalen maar op de keeper stuitte. In de rebound trof Jeroen het net en zat er zeker een punt in als resultaat.

Echter kwam de aanvaller van GVVV in een één-op-één situatie met Erik v.d. L., waardoor het duel beslist leek. Woudenberg verzuimde voor de 3-3 te tekenen, waarbij Tom, Alex en Willem het doel niet wisten te vinden.

Daar de vereniging geen scheidsrechter kon regelen waren het Niels (1e helft) en Luuk (2e helft) die de wedstrijd in goede banen wisten te leiden. Eveneens, hierdoor zonder wissels in het team, wist Martijn naar behoren zijn functie als grensrechter goed uit te voeren.