Scherpenzeel 6 - Woudenberg 8

Anoniem (kopbal)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

19 april 2014 12:00

Woudenberg 8 kreeg in het eerste bedrijf diverse mogelijkheden om tot scoren te komen. Echter valt aan de andere kant de eerste treffer van de wedstrijd. Erik v.d. L. kon zijn hand niet helemaal achter de bal zetten en belande de bal in het zijnet. Uit een corner verdubbelde Scherpenzeel de stand.

Met een afstandschot werd de bal in de linkerhoek geplaatst en betekende dit de 3-0 ruststand. Woudenberg bleef strijdbaar en Erik v. E. maakte na een goede pass van Dennis de 3-1. Alles leek weer open, maar uit opnieuw een hoekschop werd de 4-1 door de thuisploeg binnen gekopt.

Toch werd het nog een spannend slot. Een vrije trap van Wesley werd knap binnen gewerkt door Khalid, 4-2. Daarna mochten wij uit een corner scoren en deze werd benut door Erik v. E. en een gelijkmaker leek er aan te komen. Toch werd dit niet het gewenste resultaat en won Scherpenzeel dus deze wedstrijd.

Op 3 mei spelen we de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen de Musketiers om 13:00 uur.