DOVO MC1 - VV Woudenberg MC1 (8-0)

DOVO MC1

Woudenberg MO15-1

Meisjes C-junioren, MC1, Groep 1 14

6 september 2014 11:30

Op zaterdag 6 september heeft de MC1 de eerste (beker) wedstrijd gespeeld. Wij moesten uit tegen DOVO MC1. Het was een moeilijke wedstrijd.

In de eerste helft maakten wij het DOVO heel erg moeilijk, en gingen we met 2-0 achterstand de rust in. We hadden wel wat kansen gehad, maar helaas niet benut. DOVO had ook vele kansen, maar Jessie had veel mooie reddingen & de verdediging deed het ook goed.

Het was jammer, maar we gingen weer fris de 2e helft in. Maar in de 2e helft ging het een mis, al gauw kwamen de 3-0, 4-0 en 5-0 en als snel daarna was het 8-0. DOVO MC1 was een hele sterke tegenstander, maar we hebben goed weerstand geboden, DOVO had er veel meer kunnen scoren. Dit was een bekerwedstrijd, we gaan DOVO MC1 ook nog tegenkomen in de competitie. Wij hopen dan op een beter resultaat.

Het is jammer, maar we gaan weer met goede moed naar de volgende wedstrijd, en die is op 13 september om 10:30 thuis tegen de Meern MC2.