Eerste wedstrijd F7

Anoniem (schot)

F-pupillen, F7, Groep 3 070

6 september 2014 9:00

Zaterdag 6 september om 9.00 was het dan eindelijk zover.

Voor negen spelers van de F7 was dat de dag dat hun voetballoopbaan officieel is gestart. Wie weet wordt er over een jaar of 10 wel teruggekeken naar de start van de carriere van een top-voetballer. Waar is hij of zij ooit begonnen met voetballen....

Op het programma stond een bekerwedstrijd tegen DEVDoorn F4, een ingespeeld team dat minimaal 1 jaar ervaring heeft met trainingen en wedstrijden. Tegen ons beginnende team helaas een ongelijke strijd die we alleen op het vlak van inzet en enthousiasme konden winnen. De uitslag (15-2) is alleen belangrijk voor de mensen van de KNVB. Onze voetballers hebben zaterdag laten zien, dat je altijd met plezier moet blijven voetballen. Dit zagen we met name aan de manier hoe we onze doelpunten vierden en dat er geen boze gezichten waren bij de tegendoelpunten. Alle spelers bleven de hele wedstrijd lekker met z'n allen samen voetballen. Als we die spirit het hele jaar volhouden komen in de competitie de punten vanzelf.

Een paar hoogtepunten moeten toch gemeld worden: De eerste twee doelpunten van ons team zijn gemaakt door Leon, twee mooie schoten op doel, de keeper was kansloos. En het goede optreden van onze twee keepers Tije en Jay. Jullie hebben veel ballen tegen gehouden.

We gaan donderdag weer goed trainen met z'n allen en dan zaterdag onze eerste wedstrijd voor de competie tegen GVVV F8.