Woudenberg 2 uit tegen De Meern 2

Mannen zaterdag, 2, 1e klasse B

20 september 2014 10:55

Kool, M.

Al vroeg stonden de mannen (09.30 uur) klaar op de parkeerplaats voor vertrek naar De Meern. We leken wel een pupillen-elftal zo vroeg was het. Aanvangstijd wedstrijd was 10.55 uur.

Na de gebruikelijke voorbereiding begon de wedstrijd dan ook om 11.15 uur, want het veld was zo als gewoonlijk bij uitwedstrijden nog niet vrij.
    Nadat de scheidsrechter de pasjes had gecontroleerd  kon er eindelijk worden afgetrapt. Al snel bleek dat Woudenberg 2 de het heft in handen had met goed combinatievoetbal.

Maar zo als wel eens gebeurt, scoort niet Woudenberg, maar de tegenstander. Door te langzaam omschakelen bij een handsbal scoorde De Meern de 1-0 in de 22 min. Woudenberg was hierdoor even van slag maar herstelde zich snel. Dit resulteerde nog niet in doelpunten. Ruststand was 1-0.

In de rust de thee en de donderpreek van Fred over het spel.
    In de tweede helft een nog betere
    Woudenberg 2 in het veld, meer druk, meer agressie, beter combinatie voetbal. Kansen voor Robin, Björn en Bert, maar de bal wilde maar niet in de goal van de Meern. In de 60e minuut twee wissels. Steffan en Stefan kwamen erin voor Niels en Steward. Woudenberg bleef druk zetten op de helft van de tegenstander en in de 69 minuut was het dan eindelijk raak 1-1 door Steffan. De Meern was hierdoor nog meer van slag en kon het conditioneel niet meer aan. Veel spelers van de Meern begonnen kramp te krijgen. Woudenberg wisselde in 82 minuut door Jeffrey in de spits te zetten voor Robin om zo nog meer druk te zetten wat dan ook in de 88 minuut resulteerde in een 1-2 voorsprong door Justus op aangeven van Bert. De Meern was geknakt. In de 90e minuut vergrote Nick de voorsprong naar 1-3 op aangeven van Justus.  De 3 punten zijn binnen. Al met al een goede tweede helft na een iets mindere eerste helft.

Verslag gemaakt door Jaap