Hooglanderveen MC2 - Woudenberg MO15-1

Anoniem (schot)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 05

4 oktober 2014 12:00

Afgelopen zaterdag stond de uitwedstrijd tegen Hooglanderveen MC2 op het programma. We vertrokken om 10.45 uur van de parkeerplaats om naar Hooglanderveen te gaan. Shanice was helaas door een blessure niet beschikbaar, maar kwam ons wel aanmoedigen.

Na 10 minuten kwamen we al op voorsprong door een prima goal van Seraya. De keeper reageerde te laat op het schot en de bal ging er binnenkant paal in.
    Verder kregen we zelf weinig kansen , terwijl hoogland wel wat kansen kreeg om de gelijkmaker te maken. Ze deden dit niet dus gingen we met 0-1 de rust in.

De 2e helft hadden we al meer kansen dan de 1 e helft. Jolijn kreeg een mooie kans maar schoot de bal helaas over. Jammer dat sommige meisjes van Hooglanderveen niet zo sportief waren terwijl we ook voor de wedstrijd de handen hadden geschud.
    We speelden de wedstrijd uit door de 0-1 te behouden en gingen met 3 punten terug naar Woudenberg.

Volgende week moeten we thuis tegen DOVO, waarvan we enkele weken geleden 8-0 van hebben verloren voor de beker. Dus deze week gaan we hard trainen om revanche te nemen op de meiden uit Veenendaal.