Merino's De 8 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

4 oktober 2014 14:30

Woudenberg 8 herpakte zich na de opgelopen nederlaag vorige week tegen Valleivogels 9 (1-4). Op dierendag werd er een minimale overwinning van 0-1 geboekt op De M(i)erino's 8.

Beide ploegen kregen in het eerste bedrijf wel wat mogelijkheden. Erik v.d. L. wist met enkele reddingen zijn doel schoon te houden. Met een 0-0 de rust in.

Woudenberg was wel de betere partij, maar door de ongewijzigde beginstand kon het ook de andere kant op, daar de Veenendalers snelle aanvallers kenden. Een kwartier voor tijd viel de openingstreffer. Na goed werd op het middenveld van Niels en Chris gaf Jeroen voor op de inkomende spelers als Tom, Ronald en Frank. De verdediger wilde de bal wegwerken, maar deed dat prompt in eigen doel en zette hierdoor zijn doelman op het verkeerde been, 0-1.

De score had daarna nog hoger kunnen uitvallen daar o.a. Tom nog twee mogelijkheden kreeg. Overigens kopte Niels vlak na rust de bal net naast. De drie punten werden meegenomen naar Woudenberg. Komende zaterdag krijgen we VRC 9 op bezoek. Opnieuw een wedstrijd om weer 100% gas te geven en de overwinning over de streep te trekken.